Pages

Blog Archive

Jumaat, 24 Disember 2010

di PENGHUJUNG 2010....

Assalamualaikum para saudara seagamaku sekalian...
hari ini hari Jumaat Sayyidul Ayyam (Penghulu Segala Hari),
24 Disember 2010 bersamaan 18 Muharram 2010,
maka dengan rasminyer....
setelah BERBULAN TAK UPDATE...
maka...
aku membuat perubahan dan BERJINAK SEMULA dgn Blog ana nih...

What I've done??

aku buat perubahan:
  1. Ubah title
  2. Ubah Templates
  3. Add Widget
n...many more...huhu...
*mamat ni (diapit 2 betina) playboy (kot)..n aku x camtu...aku ni ANTI-COUPLE...haha

aku jeles tul pasal baru2 ni aku tengok member2 aku yg mempunyai blog like dak Paan,Nunul,Hadi n Akmal (pompan ar...) tampak comel,menarik n kreatif....And aku pon ader lagi rase Jealous pasal ramai kengkwn aku dpt result PMR yang CEMERLANG TAHAP TIP-TOP DINGDONG...huhu...apa2 pon,aku sgt bersyukur...ALHAMDULILLAHIRABBIL ALAMIN....n tahniah ar kepada budak JELATANG BATCH 2007 n BATCH 786 atas kejayaan
korng mengharungi pelbagai cabaran dan dugaan sepanjang PERJUANGAN ini ....WELL DONE EVERYONE!!!

n then,cuti panjang bebeno ni aku abihkan maso aku dongan KOMPUTER jer...3 ari lepas pon aku dok kampung rembau ngan angah,atok n Abg Syafiq sepupu aku untuk jaga atok n kampung ni...tapi...DATELINE aku utk siapkan vid 786 aku DAH LANGGAR!!!!


tapi,x semestinya aku x dpt siapkan...skg ni aku dh siap yg FORM1 n FORM 2 jer...FORM 3 aku lom sentuh lagi....insyaAllah,2 hari lps krismas kang aku siap n then aku upload kat 4shared....maaf atas kesulitan....


this holiday ni pon aku asyik layan,layan layan dan layan lagi MOVIE Detective Conan~~ my favorite anime..:) hanya di YouTube... aku dah layan dari movie 1 sampai 12...(mungkin aku termiss 1 movie...wallahualam..)movie 13 aku baru part brp ntah... aku jugak banyak menimba ilmu ttg SYIAH n THE ARRIVALS....cerita ttg DAJJAL ANTI-CHRIST bagaimana mereka menakluk dunia n 'mazhab' ILLUMINATI...hohoho...


orait orait.....
cukup tuh.....
dah nak masok waktu asar dah....
huh....
apa2 pon,
teruskan enjoy di sini....

I'm not Prefect...
But I'm not THE WORST!!!

TAKBIR!!!
Syukran Lakum....:)
-Rokudaime Eusoff
Blockquote

1 ulasan:

Akmal Khalidah berkata...

waahhh!!honestly,aku terharu kau tulis aku nye blog "lawa"..hehehe...x pe...SPM ade lagi....jangan putus asa...study smart,ok!!

Leave some comments...:)


ShoutMix chat widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

around the world who have seen...