Pages

Blog Archive

Jumaat, 24 Disember 2010

nak SHARING boleh..?? (the RESULT!!!)

ASSALAMUALAIKUM,yo! (cerita JPBC 2)

hoho....selamat malam buat anda yang membaca post ini...ya,anda!!! kalau bukan ada,siapa lagi??? (hoho...)

ish...apa aku nak sharing ni eh...ha...aku skg nak sharing sesuatu pasal diri aku...ya,diri aku....(heheh)
dah dah,don't waste time...orait,Pada 23 Disember 2010,aku sampai umah dari kampung kira2 jam 11...then,bla bla pot pet ngan rakan2 FB jap...then pd pukul 3,aku,angah,sarah n Ibu gi kat SMTAQ Chenderah terlebih dahulu....nak buat apa?? hantar aku kesana ker...??? ish....kalo camtu sedeh ar...aku pon lom puas lg nk cuti..haha...org gi amek result ar...haha...
sesudahnyer beta dan seangkatannya tiba di sana (ceh...) aku terserempak ngan Fakhrul Hanif dan Cikgu Haishah...aku salam si hanip tu kemudian cikgu pulak lantas beliau berkata: "tahniah.. tpbahasa arab b la...saya dah tengok keputusan awak...(lebih kurang camtula..)"

hohoho....kemudian,aku pi melangkah masuk ke pejabat skolah....n then aku sdg menyaksikan si anip ambik result beliau itu kat kerani tu....boleh tahan gak eh result dia...lepas dia dah blah,giliran aku pulak...

aku isi lah apa yang sepatutnya ditulis n then.....
"Tahniah" kata kerani tu...
aku melihat sehelai kertas disertakan dgn sijil PAFA itu dengan penuh takjub...sehelai kertas itu ialah RESULT PMR 2010!!!

dan beginilah resultnyer.....


BM = A
BI = B
MATH = B
SCIENCE = B

SEJARAH = A
GEOG = B
KHB-PERTANIAN = A
P.ISLAM = A
B.ARAB = B....?????(aku masih x puas hati... dgn subjek ni...)

apa2pun,aku bersyukur.....walaupun aku bkn yg terbaik,tp aku dh cuba lakukan yang terbaik...ye...AKU yang TERBAIK!!!

TERIMA KASIH TAK TERHINGGA KEPADA PARA GURU YANG MENGAJAR DAN MELEBIHKAN MASA MEREKA UNTUK MENGAJAR KAMI....HINGGA DI SAAT MENEMPUH ALAM PEPERIKSAAN PMR INI!!!

Tiada ulasan:

Leave some comments...:)


ShoutMix chat widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

around the world who have seen...