Pages

Blog Archive

Jumaat, 26 Februari 2010

Salam Maulidurrasul s.a.w



  • Assalamualikum...alhamdulillah,blog ini kini dalam wajah baru.Dah lama ana tak update blog ini...:(.Tak tahulah kenapa.Mungkin kesibukan ataupun malas...:P

  • Dalam kesempatan ini, saya mengucapkan SALAM MAULIDURRASUL S.A.W.Marilah kita sama-sama menghayati perjuangan RASULULLAH s.a.w dengan BANYAKKAN BERSELAWAT keatasnya sebagaimana sabda BAGINDA s.a.w:

"Orang yang terdekat denganku pada hari kiamat ialah orang yang paling banyak berselawat kepadaku" (H.R. At-Tarmidzi)


InsyaALLAH,aku akan berusaha memperbanyakkan selawat...



  • Alhamdulillah,di sekaolah aku telah mengurniakan jawatan di sekolah-->BRIGET ICT.Aku dan rakan-rakan sejawatan akan bertugas tidak lama lagi.

  • Sampai di sini coretanku,jangan lupakan aku. :)

Tiada ulasan:

Leave some comments...:)


ShoutMix chat widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

around the world who have seen...