Pages

Blog Archive

Ahad, 31 Julai 2011

Azam Ramadhan Aku....

Bismillahirrahmanirrahim....
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakaatuh!!!

....الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على محمد رسول الله الأمين و على آله وصحبه اجمعين,اما بعد

Alhamdulillah....syukur tak terhingga kuucapkan...kerana dengan izin-Nya,umat Islam seluruhnya akan menemui bulan yang mulia dan Teramat istimewa....

RAMADHAN AL-MUBARAK~~


nak diceritakan...amalan aku pd ramadan lepas ni ader la 'kureng'.....oleh itu,ramadhan kali ini.....aku nak buat GILA!!! bukan gila apa,GILA BUAT BAIK....insyaAllah....:)

Berikut inilah,yang aku nak

1.SEDERHANAKAN

  • Masa berhibur aku....: time bukak komputer dan main,kurangkan masa...dari sehari 3-4 jam,aku kurangkan ke 1 1/2 jam sahaja...
(bersambung)

1 ulasan:

Unknown berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Leave some comments...:)


ShoutMix chat widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

around the world who have seen...