Pages

Blog Archive

Rabu, 29 Disember 2010

Sakit....*uhuk* *uhuk*


Bismillahirrahmaanirrahim.....
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh....

Alhamdulillah,walaupun aku sakit,tapi ia x sampai melarat sangat..dan lebih penting lagi,aku masih hidup lagi...ada peluang lagi untuk aku BERTAUBAT....Alhamdulillah...

Semalam,mase pukol nam petang,aku pergi men bola n riding a bicycle.Kemudian aku pon rase penat but aku leh main bola ngan budak kecik lagi...heh... Then,dah kol 7,sudah kedengaran Tilawah Al-Quran Surah YUSUF kat cerobong suara masjid berdekatan ngan umah aku.Aku patunya bersiap untuk ke masjid.Tapi,aku terbaring depan TV di ruang tamu.Ibu, Bapak n dua orang adik aku gi Melaka,ada hal...malam tu patutnya aku kene pergi ke kelas tahfiz berdekatan dgn masjid.Then,dah masuk waktu maghrib,aku masih tak bergerak.tak lame selepas tu,aku gi kat bilik aku n then I call my mom untuk tidak pergi ke kelas tahfiz.Then,aku belom solat lagi.....aku rebahkan jasad aku ke katil dan tidur...


Aku tiba2 bangon dari tidur lantas aku cepat2 gi ke tandas dan....

"uwweekk......."

pergh,sekian lama aku tak muntah,akhirnya muntah jua kali pertamanya pada tahun 2010 ini... kemudian,rase panas pada badan aku................

tidur malam aku pon terganggu jugak...aku muntah2 lagi n cirit birit....pergh.....

dipendekkan cerita,penyakit yang aku hadapi ni hanyalah demam,sakit perut,cirit birit n muntah2...aku dh gi klinik dh.....dh dapat ubat...insyaAllah,akan sembuh jua penyakit2 aku....amin....


PERGH....sekolah nak bukak dah!!! apa lagi,BERSIAPLAH!!!

"bangon bangon....solat solat......" kejutan dari kengkawan untuk solat subuh.....aku nantikan kedatangan ni....TAHUN 2011 AKAN LEBIH BAIK LAGI DARIPADA TAHUN 2010!!!!!!! InsyaAllah.....:)

wallahualam...


Tiada ulasan:

Leave some comments...:)


ShoutMix chat widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

around the world who have seen...